Jeste li spremni pronaći svoj novi dom u Istri?
Kontaktirajte nas i mi ćemo za Vas učinit upravo to!
Pronađi moj novi dom već danasDosta Vam je gubljenja vremena na pretraživanje interneta u potrazi za nekretninom iz snova?
Dovoljno je da pronađete iskusnog agenta koji će pripremiti teren za Vas. Tada sve što Vi morate učiniti je pregledati uži popis nekretnina koje odgovaraju Vašim potrebama i odlučiti koje su vrijedne Vašeg vremena.
Ako Vam ideja da se opustite i prepustite nama brigu oko traženja nekretnine zvuči primamljivo, onda je Usluga traženja nekretnine upravo ono što Vam treba.
Evo kako to funkcionira.
Znate točno što želite, znate da nekretnina postoji, ali je jednostavno još niste pronašli. Vaše vrijeme je dragocjeno. Stoga, zašto ga gubiti na samostalno traženje kada sve što morate učiniti je rezervirati 20-minutni poziv preko Zooma s jednim od naših iskusnih agenata?
Za vrijeme tog poziva, pitat ćemo Vas sve što trebamo znati o Vašoj nekretnini iz snova, a to je:
Nakon što postavimo kriterije i doznamo tko ste, što želite, i vremenski okvir koji Vam najviše odgovara, vrijeme je za odabir jedne od naše dvije opcije.
Pretražit ćemo sve nekretnine iz naše baze podataka, izraditi uži popis nekretnina koje odgovaraju Vašim potrebama i obavijestiti Vas ako nekretnina koja odgovara Vašem opisu bude dodana u našu bazu podataka.
Premium traženje nije ograničeno na nekretnine iz naše baze podataka. Mi ćemo doslovno posjetiti sve web stranice, nazvati sve ostale agente za nekretnine i biti Vaši osobni predstavnici u istarskom svijetu nekretnina.
Ova opcija je za ozbiljne kupce, za one koji žele da netko za njih prevrne svaki kamenčić u Istri radi pronalaska prave nekretnine za njih. Da, to ima i svoju cijenu, ali od tog trenutka na dalje, sve što trebate učiniti je opustiti se i prepustiti teži dio posla nama.
Nakon što ste odabrali opciju koja Vam odgovara i postavili kriterije, vrijeme je za sklapanje Ugovora o posredovanju u prometu nekretnina kako bismo bili sigurni da razumijete naše i svoje obaveze, prije nego li se krene u daljnji proces kupnje nekretnine.
Nakon potpisa Ugovora, otvorit ćemo Vam Maris korisnički račun i početi tražiti nekretnine koje zadovoljavaju Vaše potrebe u Istri. (Ovo je trenutak u kojem se još uvijek možete povući ako ne mislite ozbiljno).
Ako odaberete 1. Opciju, ostatak procesa opisan je u Vodiču za kupce.
Međutim, ako želite Premium uslugu, nastavite čitati, jer će Vaše putovanje biti nešto drugačije.
Sad tek kreće prava zabava. Pretražit ćemo sve nekretnine za prodaju u Istri koje zadovoljavaju Vaše kriterije i početi za Vas sastavljati uži popis nekretnina za odabir.
Iz Vaše perspektive, to će biti nešto poput nekakvog online spoja i sve što trebate učiniti je svajpati udesno nekretnine koje su privukle Vašu pažnju. No, za razliku od online spojeva, mi kao Vaši posrednici na terenu pobrinut ćemo se i napraviti sve potrebne provjere kako ne biste postali žrtva prijevare.
To znači da ćemo prije nego li osobno krenete u razgledavanje bilo koje nekretnine mi razgledati nekretnine koje želite vidjeti umjesto Vas, fotografirati, snimiti video i napraviti snimke nekretnine i okolnog područja dronom iz zraka, dati svoje profesionalno mišljenje o nekretnini i obaviti osnovne provjere podobnosti kako bi se uvjerili da je sve uredno i zakonito.
Napomena: Ipak, preporučujemo angažiranje odvjetnika za detaljnu provjeru papirologije prije kupovine nekretnine.
Ponuda i pregovori
Da, agenti odgovorni za prodaju nekretnine su vjerojatno već odradili većinu posla da bi došli do prodajne cijene, provjerili da je sve čisto i zakonito, ali naš je posao zaštititi Vaše interese. To znači da ćemo se osloniti na vlastite resurse i kontakte i pobrinuti se da Vas ne oderu po džepu.
Ako želite kupiti nekretninu u Hrvatskoj morate imati OIB, s obzirom da Vam je OIB potreban za rješavanje bilo kakvih financijskih poslova u Hrvatskoj. Vaš je OIB povezan s Vašim računom u banci, s porezom koji plaćate, računima za režije, itd.
Ne morate otvoriti bankovni račun u Hrvatskoj da biste kupili nekretninu, ali preporučujemo da to učinite, jer cijeli proces postaje lakši i jednostavniji.
Za to će Vam trebati putovnica, osobna iskaznica i OIB. U banku ćete se trebati uputiti osobno jer većina banaka ne šalje PIN kodove na adrese izvan Hrvatske. Osim toga, morat ćete ujedno potpisati dokumentaciju o privatnosti i zaštiti osobnih podataka u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka Europske unije (GDPR).
Sada kada je Vaša ponuda prihvaćena i potpisale su je sve strane, vrijeme je za uplatu pologa od 5 % na poseban agencijski založni (escrow) račun radi rezervacije nekretnine dok se ne obave sve formalnosti. To znači da se nekretnina efektivno čuva za Vas do zaključivanja posla.
Kao Vaši agenti, proći ćemo svu dokumentaciju s Vašim odvjetnicima kako bismo još jednom provjerili da je sve u redu i da su svi papiri o nekretnini uredni, točni i ažurni. Ako nemate odvjetnika, možemo Vam preporučiti pouzdanog odvjetnika koji govori Vaš materinji jezik.
U ovoj fazi, Vi kao kupac s jedne strane i prodavatelji s druge dobivate na uvid nacrt ugovora prije službenog potpisivanja kod javnog bilježnika. Ako jedna od strana nije hrvatski državljanin, u samom procesu biti će potrebno ishoditi Uvjerenje o namjeni zemljišta. Ovaj proces može trajati od jednog do dva tjedna. Za to će Vam biti potreban OIB i bankovni račun.
Napomena: Također, možemo organizirati da se potpisivanje obavi od kuće i da se potom potpisani dokumenti pošalju poštom ili e-mailom.
Nakon što se prikupe i provjere svi dokumenti i nakon što se glavni kupoprodajni ugovor potpiše i ovjeri kod javnog bilježnika, od Vas (kupca) očekuje se uplata ostatka kupoprodajne cijene.
Hip hip hura, stigao je dan zaključivanja posla! Čestitamo, bliži se kraj Vašeg putovanja.
Sve što trebate još učiniti je platiti u cijelosti kupoprodajnu cijenu (prodavatelju), tako da prodavatelj može izdati Tabularnu izjavu (potvrda o isplati kupoprodajne cijene u cijelosti) kojom se potvrđuje da je novi vlasnik ispunio sve svoje obaveze i dopušta mu se upis prava vlasništva u zemljišnim knjigama. Ovaj proces može trajati 1-3 radna dana.
Kao Vaši posrednici, pobrinuti ćemo se da se sve režije prebace na Vaše ime i da sklopite odgovarajuća osiguranja. Imajte samo na umu da rješavanje papirologije može potrajati i do nekoliko mjeseci. No, budite sigurni da ćemo se kao Vaši posrednici pobrinuti da sve prođe što je glađe moguće.
Povesti ćemo Vas u završni obilazak nekretnine, ne bi li se uvjerili da se ništa neočekivano nije dogodilo u posljednjih nekoliko sati.
3. Sada je konačno stigao trenutak da Vam predamo ključeve Vašeg novog doma! Ako odlučite organizirati nekakvu ludu zabavu povodom useljenja, nemojte zaboraviti pozvati i nas.
Postprodaja
Predmetna nekretnina sada je Vaša, no to ne znači da Vaš odnos s nama time prestaje.
Najbolji agenti imaju prilično dug popis lokalnih kontakata koji šaljemo na zahtjev kako biste na nekretnini izmijenili ono što smatrate potrebnim ili kako biste si jednostavno olakšali selidbu.
Ovo su neki od kontakata koji bi Vam mogli zatrebati:
Ako među ovim uslugama koje su spomenute nema onih koje tražite, samo nas nazovite. Pronaći ćemo stručnjaka koji Vam može pomoći u svojoj mreži kontakata.
Na kraju krajeva, ipak ste vi sada dio Marisove obitelji.
Kontaktirajte nas i mi ćemo za Vas učinit upravo to!
Pronađi moj novi dom već danas