Kako agencija za nekretnine dolazi do pravih kupaca?
U prethodnom smo blogu spomenuli da ćemo se detaljnije pozabaviti temom iz naslova jer iziskuje puno više prostora od ulomka jednog bloga, pa evo da ispunimo obećano! ☺
Pišemo o ovim temama zato što se mnogi prodavači nekretnina uporno pitaju zašto im uopće treba agencija za nekretnine kao posrednik između njih i kupaca. Zašto bi uopće trebali nekog da prodaje njihovu nekretninu kad to mogu sami? Pa danas je potražnja većinom velika, naročito na obali, i neće uopće biti problema. Nekoliko fotkica mobitelom, riječ-dvije o nekretnini i već će se netko naći.
No za prodaju nekretnina potrebno je puno više.
Prodaja nekretnina u Istri nije lagan zadatak!
Sve to zvuči divno i krasno kad bi zbilja tako i bilo. Naravno, ne kažemo da i vi sami ne možete prodati nekretninu. Možete. No pitanje je kome ćete je prodati i za koju cijenu? Ovdje dolazi do izražaja stručnost agencija za nekretnine – mi znamo kako doći do PRAVIH kupaca. I na koncu će vam biti isplativije angažirati agenciju i platiti tu famoznu proviziju nego da ste sami prodali kuću za puno manju cijenu.
Drugim riječima, možete prodati nekretninu no nećete ostvari tako dobru cijenu kao što bi to bilo da ste radili s agencijom za nekretnine.
No, nismo ni mi čarobnjaci nego smo stručnjaci u svom poslu, pa ćemo vam u ovom blogu otkriti nekoliko „mađioničarskih trikova“ na koje se oslanjamo kako bismo postigli najbolju cijenu za vas i osigurali vam kupce koje želite.
Imamo spremnu listu
I o ovome smo prethodno pričali, no hajmo sad detaljnije razjasniti.
Dakle, mi prodajemo nekretnine u Istri i samim time se naša baza kupaca povećava – osim „domaćih“, svakodnevno smo u komunikaciji s potencijalnim kupcima iz Njemačke, Švicarske, Poljske, Slovačke, Slovenije, Francuske i još mnooogo zemalja. Svi su oni željni svog mjesta pod mediteranskim suncem u jednoj od turistički najprivlačnijih regija u Hrvatskoj. Problem je u tome što tog mjesta ima u ograničenom broju, pa ako nemamo nekretninu kakvu oni traže, mi im obećamo da ćemo spremiti njihove kontakte te ih nazvati ako se na tržištu pojavi kuća ili apartman koji odgovara njihovim zahtjevima.
A kad nas vi nazovete i kažete da biste prodali upravo takvu nekretninu, mi odmah krećemo s kontaktiranjem osoba koje su već iskazale interes. Ovime ste u prednosti iz nekoliko razloga: samim time što su stavljeni na listu čekanja, znaju da je interes velik i da moraju ponuditi višu cijenu. Uz to, ovo su osobe koje imaju legitiman interes za nekretninu i koje vas neće zavlačiti mjesecima ili godinama. I povrh svega, znate da će se i agencija izboriti za najbolje moguće uvjete kupnje u vaše ime.
No, ako vaša nekretnina ne odgovara kriterijima osoba s naše liste čekanja, onda krećemo drugačijim principom – dobrim starim, no opet inovativnim marketingom.
Gradimo online zajednicu
Živimo u svijetu u kojem se sva komunikacija seli u online svijet. Ne znači ovo samo da ćemo razmjenjivati poruke putem e-maila i da ćemo se služiti aplikacijama za tekstualne poruke koje zahtijevaju internetsku vezu (mada ovo čini većinu komunikacije), već online komunikacija obuhvaća puno više toga.
Online komunikacija referira se i na brend poruke koje šaljemo svojoj publici. Društvene mreže i web stranica odlični su kanali za stvaranje vjerne i lojalne publike, ali i za afirmiranje tvrtke kao poštene, odvažne i pristupačne – drugim riječima, znamo kako predstaviti svoju stručnost online i time privući kupce i klijente koji će nam vjerovati. Stavljamo objave na društvene mreže, objavljujemo nove nekretnine na web stranici, snimamo videa za Youtube, pišemo blogove, oglašavamo putem Mete i Googlea. Sve zato što želimo vama, prodavačima, osigurati najbolje moguće uvjete prodaje.
Velika je to investicija i vremena i novaca, no na koncu se isplati – i nama i vama!
Naravno, ništa ne radimo bez kvalitetne marketinške podloge jer bismo inače srljali k'o guske u maglu. A u marketingu smo naučili jedno zlatno pravilo.
Emocije pričaju tisuću riječi
Svatko tko je imalo zavirio u marketing zna da se nikad ne prodaje nekretnina, već emocije koje ona izaziva. Drugim riječima, džabe vi navodite formalne podatke. 123m2, 1 km od mora, 500 m do trgovine, 100 m od ugostiteljskog objekta, tradicionalna gradnja.
Vaši potencijalni kupci žele zamisliti sebe kako ispijaju koktele na terasi s pogledom na more, osluškujući zvuk zrikavaca i upijajući miris aromatičnog mediteranskog bilja, žele znati da je ta nekretnina ostvarenje njihovih snova i da je stvorena za lagodan život jer se sve nalazi nadohvat ruke, da u njoj mogu iskusiti sve čari opuštenog istarskog života. Ovo je bio nešto drugačiji opis, zar ne? Onda dodajte još tome i kvalitetan video (jer, prema istraživanjima, video polako, ali sigurno nadmašuje slične medije). Pa su tu i profesionalne fotografije koje će upotpuniti dojam profinjenosti. I još i kreativno napisan opis nekretnine – viola, dobili ste dobitnu kombinaciju koja će ići ravno u srca vaših kupaca.
Drugim riječima, nije bitno kakvu nekretninu imate, već kako je prezentirate. Dobra prezentacija će uvijek postići bolju cijenu i privući ozbiljnije kupce! No da ne biste pomislili kako to znači da prodajemo straćare pod otmjene vile. Naprotiv! Nama je uvijek zadovoljstvo i kupaca i prodavača na prvom mjestu, i to zato što…
Ostvarujemo suradnje, a ne prodaje!
Jedna je stvar prodati, a druga je stvar dobiti zadovoljnog kupca. O čemu točno pričamo?
Nama nije cilj samo „uvaliti“ nekome nekretninu pod svaku cijenu. Želimo ugodnu komunikaciju, suradnju temeljenu na povjerenju; želimo surađivati s kupcima i prodavačima s kojima ćemo ostvariti više od poslovnog odnosa – s kojima ćemo se međusobno poštovati, ali i komunicirati kao prijatelji. Vjerujemo u to da kad zaključimo prodaju, da ćemo ostati u dobrom sjećanju svim uključenim stranama i da će, ako se za to opet ukaže prilika, nas opet kontaktirati.
I tako dolazimo do pravih kupaca za vašu nekretninu. Ne onih koji će vas muljati, koji će vam pokušavati srušiti cijenu, koji će vas gledati skeptično i na kraju gledati samo svoju dobrobit. Dolazimo do onih kupaca koji su prije svega ljudi i koji cijene i vas, i nas, i naše vrijeme i nekretninu koju žele kupiti.
A kad je navala prevelika…
U svijetu nekretnina, a pogotovo ako se radi o prodaji nekretnina u Istri ili u glavnom gradu, često dolazi i do prevelike potražnje za nekretninom. Dakle, želite prodajete nekretninu i znate da ima barem desetak zainteresiranih za kupnju. Kako se svima njima obratiti i kako postići najbolju cijenu?
Agencije za nekretnine znaju kako – aukcijom!
Ne baš onakva kakvu možete vidjeti u filmovima i serijama - nitko ne dolazi s karticama s brojevima, nitko se ne svađa oko kupnje. No i dalje se radi o nadmetanju. Malo ćemo detaljnije objasniti kakvom točno.
Dakle, prvo ćemo kontaktirati sve one osobe koje su već iskazale interes za (sličnom) nekretninom i predstaviti im novu. Potom ćemo dodatno oglašavati nekretninu točno određenoj publici za koju Google zna da je zainteresirana. Potom svima objašnjavamo pravila aukcije i zaprimamo njihove ponude putem maila ili telefona kako bi svi imali mogućnost prisustvovanja aukciji (na primjer osobe iz inozemstva). I tko ponudi najbolju cijenu, dobiva nekretninu!
Već smo prethodno spomenuli da ćemo učiniti sve što je u našoj moći kako bismo vam osigurali najboljeg kupca i najbolju cijenu, a ovo je najbolja metoda za postizanje obojeg. Sigurni smo da će onaj tko najviše ponudi biti i taj koji će znati cijeniti i nekretninu koju je kupio.
Jesmo li vam dobro objasnili naš princip rada? Imate nekretninu koju biste htjeli prodati? Odlično – kontaktirajte nas i krenimo surađivati!