Odgovori na Vaša pitanja

Dokumentacija

Kako možete saznati Informacije o svojoj nekretnini?

Imate 2 mogućnosti:

  • Katastar ili Zemljišnoknjižni odjel.
  • Trebat će Vam broj katastarske čestice za pristup podacima preko interneta jer adresa nije dovoljna.

Koji dokumenti o namjeni zemljišta postoje i pokazuju je li zemljište prikladno za građenje?

Postoji više dokumenata kada su u pitanju zemljišta, i svi imaju slična imena, što može uvelike zbuniti kupce koji nisu naviknuti na kupnju zemljišta u Hrvatskoj.

Prvi takav dokument je Vlasnički list (Izvadak iz zemljišne knjige), što može biti zbunjujuće, jer često na njemu možete pročitati riječi “oranica”, “vinograd”, ili “šuma”, itd.

Ono što trebate učiniti je zatražiti Uvjerenje o namjeni zemljišta kojim dobivate uvid u to smije li se graditi i što. Za to će Vam trebati katastarska čestica, koju potom koristite za provjeru podataka u bazi zemljišnih podataka.

Koja dokumentacija mi je potrebna za kupnju nekretnine?

AKO nedostaje neki od sljedećih dokumenata, NEMOJTE KUPITI NEKRETNINU.

Sve nekretnine:

  • Kopija katastarskog plana.

Stanovi:

  • Tlocrt stana ili etažni elaborat kojim se definiraju zajednički dijelovi zgrade, itd.
  • Energetski certifikat.

Kuće:

  • Energetski certifikat
  • Građevinska dozvola i Uporabna dozvola

Građevinska zemljišta:

  • Lokacijska informacija
  • Pristupni put
  • Uvjeti o priključenju na infrastrukturu

Opća pitanja

Mogu li kao državljanin EU kupiti nekretninu u Hrvatskoj?

Da, ali trenutačno je kupnja ograničena na nekretnine koje se nalaze u granicama građevinskog područja, dakle na građevinska zemljišta, kuće i stanove.

Kada Hrvatska uđe u Schengen, bit će obuhvaćena i poljoprivredna zemljišta.

Mogu li kao državljanin zemlje izvan EU-a kupovati nekretnine u RH?

Da, ali ograničeni ste na kupnju kuća, stanova, građevinskog zemljišta, itd. Za više informacija o tome što možete kupiti najbolje se obratiti Agentu za nekretnine.

Kako mogu biti siguran da se nekretnina koja me zanima zakonito prodaje?

Osim angažiranja pouzdane agencije za nekretnine, koja ima vlastitu pravnu službu, preporučamo Vam da angažirate vlastitog odvjetnika koji će za Vas odraditi sve provjere.

Može li kupoprodajni ugovor biti ovjeren i zaključen u stranoj državi?

Da. Ugovor je moguće zaključiti i ovjeriti u inozemstvu.

Sukladno Zakonu o vlasništvu i drugim stvarnim pravima potpis prodavatelja na glavnom kupoprodajnom ugovoru mora biti ovjeren kod javnog bilježnika. Potpis kupca ne mora biti ovjeren. Kao kupci dovoljno je da potpišete glavni kupoprodajni ugovor i pošaljete ga putem kurirske službe (naš prijedlog je DHL). Ili možete jednostavno angažirati odvjetnika.

Hrvatski državljanin/Prodavatelj u inozemstvu mora otići u hrvatsku ambasadu ili konzulat u državi u kojoj se nalazi. Neke zemlje nemaju ni ambasadu ni konzulat, tada treba otići u teritorijalno najbližu diplomatsku misiju ili konzularni ured.

Strani državljanin/Prodavatelj može Ugovor (ili neki drugi pravni dokument) ovjeriti izvan Republike Hrvatske u svrhe prodaje nekretnine u Hrvatskoj. Trebaju dostaviti potpisani Glavni ugovor o kupoprodaji ovjeren kod javnog bilježnika i pečatom Apostille, ako je potrebno. Za više informacija o tome posjetite ovaj link.

Ovjera dokumenata čeka se do 10 dana. Zatim se dokumenti šalju kurirom u Hrvatsku, službeni sudski tumač ih prevodi na hrvatski jezik kako bi se mogao koristiti kao pravno važeći dokumenti.

Ovaj alternativni način kupnje nekretnine u Hrvatskoj potrebno je dobro isplanirati, stoga posavjetujte se s nama prije kretanja u taj proces.

Koliko je za mene sigurno kupovati nekretnine u Hrvatskoj?

Hrvatsko tržište nekretnina nije na najboljem glasu i trebate se čuvati mogućih prijevara i lažnog predstavljanja. A da ni ne spominjemo sporu administraciju koja čini sve puno kompliciranijim no što bi trebalo biti.

Najbolji način da izbjegnete prijevare je uzeti si potrebno vrijeme, napraviti „domaću zadaću“, i obaviti sve provjere. Najtoplije se preporučuje angažiranje samostalnog i iskusnog odvjetnika specijaliziranog za imovinsko-pravne poslove, s dobrom reputacijom, koji radi neovisno i odvojeno od agenta za nekretnine.

Iako je Istra nižeg rizika po tom pitanju u odnosu na ostale dijelove Hrvatske, i dalje je naša preporuka imati odvjetnika koji će za Vaš račun obaviti sve potrebne provjere.

Kod potpisivanja predugovora radi rezervacije nekretnine, kome dajem polog?

Imati treću osobu, kao što je to agencija za nekretnine, za čuvanje pologa na posebnom računu je najsigurnija opcija, iako može uključivati neke dodatne troškove kod nekih agencija.

Mogu li kupiti nekretninu u Hrvatskoj i dobiti prebivalište?

Hrvatska nema program tzv. „zlatne vize“ kojim bi se putem ulaganja u nekretnine stekao status stalnog boravišta.

Međutim, postoji alternativa koja Vam omogućuje korištenje kupljene nekretnine za boravak u Hrvatskoj na razdoblje duže od 90 dana, koje je inače dozvoljeno turistima unutar schengenskog prostora.

Prema hrvatskom zakonu, može Vam se kada kupite nekretninu eventualno odobriti privremeni boravak do 9 mjeseci u godini dana (6 mjeseci + 3 mjeseca koja su Vam dopuštena u turističke svrhe). Nećete moći raditi i, nažalost, nije moguće dobiti stalan boravak ili državljanstvo.

Međutim, to bi mogla biti dobra opcija za umirovljenike ili osobe koje planiraju živjeti u Hrvatskoj jedan dio godine. Možete podnijeti zahtjev svake godine i tako se vraćati u svoj dom u Hrvatskoj svake godine.

Ovdje možete pročitati više o boravku stranaca u Hrvatskoj.

Je li jednostavno prebaciti režije na svoje ime?

I ne baš. Birokracija u Hrvatskoj je prava noćna mora, pa i čak uz pomoć agencije za nekretnine i odvjetnika može potrajati i do nekoliko mjeseci.

No, ne brinite, ako odlučite surađivati s nama, možete nam dati Punomoć i mi ćemo odraditi taj zahtjevan posao.

Što je Ponuda za rezervaciju nekretnine i zašto je potpisujem?

To je predugovor koji potvrđuje cijenu nekretnine i onemogućava drugima da daju ponudu.

Najvažnije od svega, pravno obvezuje kupca i prodavatelja, te ih štiti ako druga strana odluči odustati prije zaključivanja posla.

Kako se odvija proces kupovine nekretnine?

Pogledajte Buyers’ Roadmap.

Koji su obično rokovi i koliko iznosi polog?

Polog iznosi 5 % vrijednosti nekretnine i uplaćuje se na poseban agencijski založni račun, nakon čega je za zaključenje posla obično potrebno oko 30 dana.

Trebam li angažirati odvjetnika prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj?

Da. Imati neovisnog odvjetnika s iskustvom za područje nekretnina je od presudne važnosti za zaštitu Vaših interesa.

Ako nemate odvjetnika, nazovite nas i možemo Vam dati par preporuka.

Postoje li zaštićeni računi u Hrvatskoj?

Da, zovu se založni (escrow) računi i uglavnom se koriste za čuvanje pologa.

Što je OIB i zašto je potreban?

OIB je osobni identifikacijski broj u Hrvatskoj koji je potrebno imati za gotovo sve poslove koje je potrebno obaviti u sklopu hrvatskog birokratskog sustava, od otvaranja bankovnog računa do osnivanja tvrtke.

Kako otvoriti bankovni račun u Hrvatskoj?

Račun u banci trebate otvoriti osobno te Vam za to trebaju putovnica ili osobna iskaznica te OIB (osobni identifikacijski broj). Preporučljivo je otvoriti račun u kunama i stranoj valuti, koji podržava internet bankarstvo.

Što je energetski certifikat i kome je potreban?

Energetskim certifikatom se dodjeljuje energetski razred zgradi i potrebno ga je obnoviti svakih 10 godina. Uglavnom, svi koji prodaju ili iznajmljuju nekretninu, moraju ga imati, iako postoje neki izuzeci nakon stjecanja vlasništva nad nekretninom, ovisno o tome radi li se o kući za odmor ili kući za kratkoročni najam.

Prilikom kupnje nekretnine, koje Usluge su uključene u Vašu proviziju?

U sklopu osnovne usluge traženja nekretnine sljedeće usluge su uključene u proviziju:

  • pregovori,
  • priprema rezervacije nekretnine,
  • koordinacija s Vašim odvjetnikom radi pripreme ugovora i ovjere potpisa,
  • rješavanje papirologije na sudu radi dobivanja vlasničkog lista,
  • sudjelovanje u primopredaji Ugovora o kupoprodaji nekretnine,
  • prebacivanje režija na Vaše ime, novog vlasnika, i
  • organiziranje provjere nekretnine.

 

Koja je razlika između osnovne i premium usluge traženja nekretnine?

Osnovna usluga traženja uključena je u proviziju i obuhvaća sve nekretnine koje su već u našoj bazi.
Premium usluga traženja se naplaćuje. Ugovaranjem premium usluge traženja mi postajemo Vaši osobni zastupnici u Istri. Možete doznati više informacija ovdje.

Mogu li strani državljani dobiti stambeni kredit u Hrvatskoj?

Da, ali vjerojatno je jednostavnije dobiti kredit u svojoj matičnoj zemlji.

Koja je dokumentacija potrebna za kupnju nekretnine?

  • Osobna iskaznica ili putovnica,
  • Dokaz o državljanstvu (putovnica),
  • OIB.

Kako izbjeći moguće probleme pri kupnji nekretnine?

Koristite usluge renomirane agencije za nekretnine i angažirajte odvjetnika za dubinsku provjeru nekretnine prije kupnje (due diligence).

Koja područja pokrivate? Jeste li specijalizirani za neko određeno područje?

Uglavnom radimo na području južne Istre i obale – to su dakle Pula, Medulin, Fažana, Rovinj, Barban, Premantura, Ližnjan, Motovun, Grožnjan, Svetvinčenat i Žminj.

Za ostale dijelove Istre i Hrvatske, možemo preporučiti naše partnerske agencije.

Koliko iznosi porez na nekretnine za stanove?

Porez na nekretnine za stanove iznosi 0.3 EUR po kvadratnom metru. Komunalna naknada u prosjeku iznosi 100 EUR godišnje.

Koliko košta izgradnja kuće?

To ovisi o veličini, vrsti i materijalu. Trošak može varirati između 200-800 eura po kvadratnom metru + priključci i dodatni troškovi.

Naša je preporuka da se obratite arhitektu ili građevinskoj tvrtki za točniju procjenu.

Je li dobro imati alarmni sustav za svoju nekretninu?

Postavljanje alarmnog sustava uvijek je dobra ideja, pogotovo ako se radi o nekretnini u kojoj ne boravite cijelo vrijeme, osim toga i premija osiguranja imovine je time povoljnija.

Što traže osiguravateljske kuće?

Potrebne su sljedeće informacije:

  • Adresa,
  • Podaci o vlasniku/osiguraniku,
  • Godina gradnje,
  • Ako se radi o stanu – na kojem katu se nalazi,
  • Ako se radi o kući – koliko katova ima,
  • Površina nekretnine (bruto),
  • Opis pomoćnih objekata (ljetna kuhinja, bazen, itd.), i 
  • Iznajmljuje li se objekt turistima.

Koja je uloga javnog bilježnika u Hrvatskoj?

Javni bilježnik je kvalificirani odvjetnik kojeg imenuje Vlada Republike Hrvatske. Njegova je zadaća pobrinuti se da svi dokumenti potpisani kod javnog bilježnika budu valjani, zakoniti i obvezujući.

On potvrđuje da je dokumente koji su prevedeni sa stranog na hrvatski jezik pripremio ovlašteni sudski tumač te da su valjani i autentični. Također, može nuditi usluge treće osobe u transakciji.

U trgovini nekretnina u Hrvatskoj, ugovori su zakonski obvezujući samo ako imaju pečat javnog bilježnika.

Važno je napomenuti da javni bilježnik ne potvrđuje sadržaj ugovora, već samo ovjerava potpis prodavatelja na ugovoru.

Što je tabularna izjava?

Izjava kojom prodavatelj izjavljuje da je kupac platio cjelokupnu kupoprodajnu cijenu te dopušta kupcu da upiše svoje pravo vlasništva na nekretnini u zemljišnu knjigu.

Što je predbilježba prava vlasništva i kada se koristi?

To je pravna mjera za zaštitu prava vlasništva sve dok se ne isplati cjelokupni kupoprodajni iznos (taj proces moguće je pratiti na internetu). Nakon što prodavatelj zaprimi dogovoreni kupoprodajni iznos u cijelosti uključujući polog, o tome se obavještavaju odvjetnik i Vaš agent i pristupa se pripremi Tabularne izjave.

Trebaju li i kupac i prodavatelj ovjeriti svoj potpis?

Ne, prema hrvatskim zakonima samo prodavatelj treba ovjeriti svoj potpis na kupoprodajnom ugovoru.

Kupnja nekretnine za iznajmljivanje (tzv. Buy to rent)

Trebam li imati registriranu tvrtku ako sam državljanin Hrvatske, Švicarske ili države članice Europskog gospodarskog prostora?

Državljani država članica EGP-a i Švicarske Konfederacije ne moraju imati registriranu tvrtku za iznajmljivanje smještaja. To znači da možete iznajmljivati svaku nekretninu, pod uvjetom da je nekretnina u vlasništvu:

  • Vas osobno,
  • Vašeg bračnog druga,
  • Vašeg izvanbračnog druga,
  • Vašeg životnog partnera,
  • Vašeg izravnog srodnika,
  • Člana obitelji.

Trebam li imati registriranu tvrtku kao državljanin treće zemlje (ne EU)?

Ako ste građanin države izvan EU-a i namjeravate nekretninu koristiti za iznajmljivanje, morate osnovati trgovačko društvo odnosno registrirati poslovnu djelatnost. Pravni oblik poslovanja može biti:

  • Obrt 
  • Trgovačko društvo
  • d.d. 
  • j.d.o.o. 
  • d.o.o. 

Ako otvorite obrt ili trgovačko društvo, poslovni subjekt mora biti vlasnik nekretnine i upisan kao vlasnik u zemljišnim knjigama.

Mogu li legalno iznajmljivati nekretninu turistima?

Iznajmljivanje apartmana turistima u Hrvatskoj nije jednostavno i ne svodi se samo na oglašavanje smještaja preko Airbnb-a.

Naprotiv, ako se namjeravate legalno baviti iznajmljivanjem, neovisno o državljanstvu, morate kategorizirati svoj smještaj.

U sklopu tog postupka, Vi (ili Vaša tvrtka) predajete zahtjev radi dobivanja rješenja kojim se odobrava pružanje usluge smještaja.

Nakon dobivenog rješenja možete ponuditi 2 usluge:

  • Smještaj
  • Noćenje s doručkom

Iznajmljivanje bez odobrenja smatra se neregistriranim pružanjem usluga u turizmu i za takav prekršaj predviđene su novčane kazne u iznosu od 2.000,00 do 30.000,00 kuna. Novčane kazne propisane su Zakonom o ugostiteljskoj djelatnosti u poglavlju VIII. PREKRŠAJNE ODREDBE.

Što je porez za iznajmljivače?

To je paušalni porez na dohodak od iznajmljivanja smještaja turistima. Ovisi o državljanstvu vlasnika nekretnine i o tome je li osoba obveznik PDV-a u svojoj državi. Za više informacija, kontaktirajte nas i povezat ćemo Vas s poreznim i računovodstvenim stručnjacima.

Tko se sve u Hrvatskoj može baviti djelatnošću pružanja usluga privatnog smještaja?

Državljani Republike Hrvatske te državljani ostalih država članica Europskog gospodarskog prostora i Švicarske Konfederacije rezidenti RH mogu iznajmljivati smještaj kao fizičke osobe, bez tvrtke.

Svi ostali strani državljani moraju osnovati tvrtku da bi mogli iznajmljivati smještaj. To zato što se u očima zakona tvrtka smatra “hrvatskim državljaninom”.

Koji je prosječan povrat ulaganja kod nekretnina koje se iznajmljuju turistima?

To ovisi o više čimbenika kao što su lokacija, sadržaji, broj soba, itd.

Za točnu procjenu potencijalnog povrata ulaganja od iznajmljivanja usluge smještaja turistima predlažemo da se obratite lokalnoj turističkoj agenciji s relevantnim iskustvom za lokalno turističko tržište.

Porezi

Što je porez na promet nekretnina u Hrvatskoj?

Porez na promet nekretnina iznosi 3% vrijednosti nekretnine navedene u ugovoru. Međutim, ako porezna mjerodavna tijela procijene da je vrijednost nekretnine veća od navedene u ugovoru, porez se naplaćuje prema većoj procijenjenoj vrijednosti.

Kupac je onaj koji plaća porez na promet nekretnina.

Koji je rok za prijavu i plaćanje poreza na nekretnine?

Ako se kupac nalazi u Hrvatskoj, javni bilježnik automatski šalje prijavu Poreznoj upravi, tako da kupac ne mora odlaziti na poreznu.

Kupci koji se nalaze izvan Hrvatske, moraju predavati dokumentaciju u Poreznu upravu i to može potrajati i do 30 dana.

Nakon što podatak stigne u Poreznu upravu, imate rok od 15 dana za plaćanje poreza.

Tko plaća porez na promet?

Kupac, osim ako ugovorom nije određeno drugačije.

Moram li uvijek platiti porez na promet?

Ne, no ti su slučajevi više iznimka nego pravilo.

To je najčešće slučaj kada kupujete kao trgovačko društvo upisano u registar obveznika PDV-a i možete dokazati da kupoprodajna cijena sadrži PDV, u tom slučaju Vam ne mogu naplatiti dvostruki porez.

Što je godišnji porez na nekretnine u Hrvatskoj i što bi još osim toga trebalo plaćati?

U Hrvatskoj, za svaku nekretninu koja ne služi kao primarno mjesto stanovanja, potrebno je platiti komunalnu naknadu.

Iznos određuju jedinice lokalne samouprave, stoga se razlikuje ovisno o lokaciji.

Obično se kreće između 0,75 i 2 eura po kvadratnom metru godišnje. To se odnosi na kuće za odmor i na drugu nekretninu, ne i na nekretninu koja služi za stanovanje.

Postoje još neki dodatni nameti na koje Vam treba skrenuti pozornost:

  • Ako se nekretnina proda u roku od 2 godine od njezinog stjecanja podliježe plaćanju poreza na kapitalnu dobit (porez od kapitala) po stopi od 25 %, međutim svaka nekretnina koja se drži duže od navedenog roka oslobođena je tog nameta.
  • Porez s osnove najma nekretnine obračunava se po stopi od 12%.
  • Porez na nasljedstva i darove iznosi 5 %.

A ovo je predodžba o nekakvim dodatnim troškovima:

  • Računi za režije za stan od 80 m2 u Hrvatskoj kreću se okvirno oko 30€/mjesečno.
  • Kupci mogu očekivati da će plaćati struju po cijeni od € 0.076/kW•h tijekom dana i € 0.04/kW•h po noći.
  • Trošak za plin iznosi € 0.05/m³/h.
  • Trošak odvoza smeća kreće se od €5 do €10 mjesečno.
  • Trošak za vodu iznosi €5–20 na mjesec.
  • Troškovi čišćenja i održavanja nekretnine su oko 10-15 eura na sat.
  • Osiguranje za stan od 60 m2 košta oko 135 eura na godinu, a za kuću od 100 m2 oko 300 eura.

Moram li platiti porez na razliku u cijeni prilikom prodaje nekretnine?

Samo ako je nekretnina bila u Vašem vlasništvu manje od 2 godine ili prodajete 3 ili više sličnih nekretnina u razdoblju od 5 godina.

Je li sada dobar trenutak za ulaganje u hrvatsko tržište nekretnina?

Da. Hrvatska je rastuće gospodarstvo i postaje sve popularnija turistička destinacija, što se odražava na rastuće tržište stambenih nekretnina.

U kojoj valuti vršim plaćanja?

Iako često možete naići na cijene izražene u eurima, plaćanje mora biti izvršeno u kunama.

Postoji li „porez od kapitala“ prilikom prodaje nekretnine u Hrvatskoj?

Da. Iznosi 24% na razliku između kupovne i prodajne cijene, ali to se odnosi samo na nekretnine koje su bile u Vašem vlasništvu manje od 2 godine, ili kada prodajete 3 ili više nekretnina u petogodišnjem razdoblju.

Napomena: Propisi za tvrtke koje se bave kupoprodajom nekretnina razlikuju se i vezano za to potrebno je potražiti savjet stručnjaka.

Traženje nekretnine

Koja jamstva nudite?

  • Nećemo gubiti Vaše vrijeme nudeći Vam neadekvatne nekretnine
  • Mi ćemo obaviti sav težak posao za Vas i time Vam uštedjeti vrijeme, trud, te poštedjeti Vas stresa.
  • Moći ćete razgovarati sa svojim Agentom i dati jasne upute o željama, budžetu, područjima interesa, itd.
  • Imat ćete pristup većem broju nekretnina i bit ćete bolje informirani od drugih koji traže slične nekretnine.
  • Naši će Vam stručnjaci dati drugu procjenu za nekretnine koje Vam se sviđaju kako biste bili sigurni da plaćate odgovarajuću cijenu.
  • Vodit ćemo pregovore za Vas.

Tko je posrednik u prometu nekretnina?

Posrednik u prometu nekretnina je više od lovca na nekretnine. Mi kao agencija zapravo postajemo Vaši osobni zastupnici uključeni u gotovo svaki aspekt prodajnog procesa.

Posrednik u prometu nekretnina je Vaš pregovarač, savjetnik, osoba kojoj se obraćate za sve što Vam je potrebno – od renovacije do pronalaska izvođača građevinskih radova i arhitekata koji će Vaše vizije pretočiti u stvarnost.

Postoji li ograničenje glede broja nekretnina koje ćete mi predstaviti prije donošenja odluke?

Ne. Međutim, predstavit ćemo Vam samo one nekretnine koje odgovaraju Vašim kriterijima i time Vam uštedjeti dragocjeno vrijeme i trud.

Naš početni ugovor traje 2 mjeseca, i možete očekivati rezultate prije isteka tog roka.

Koje su prednosti vaših usluga?

  • Imati svog agenta daje Vam prednost u svemu, od pronalaska odgovarajuće nekretnine do dobivanja najbolje cijene.
  • Bez agenta potrebno je i do 12 mjeseci za pronalaženje adekvatne nekretnine, a s posrednikom u prometu nekretnina treba oko 90 dana.
  • Štedimo Vam vrijeme i upoznajemo Vas sa stvarnim stanjem na tržištu zahvaljujući detaljnom pretraživanju na stotine nekretnina u navedenom području.
  • Možete provoditi vikende kako god želite, dok mi obavljamo pozive, obilazimo nekretnine i izdvajamo one koje su vrijedne Vašeg vremena.
  • Štedite novac, dok Vas mi štitimo od rizika donošenja ishitrene odluke i plaćanja previsoke cijene osiguravanjem stručne procjene vrijednosti nekretnine u odnosu na oglašenu cijenu.
  • Vi niste stručnjak za pregovore, mi smo, stoga Vam jamčimo da ćemo postići najnižu moguću cijenu za svaku nekretninu koja se nudi.  

Zašto bih trebao koristiti usluge posrednika u prometu nekretnina kada mogu tražiti samostalno?

Angažiranjem stručnjaka štedite vrijeme, trud i novac, a k tome možemo Vam čak ponuditi nekretnine koje se još ne prodaju otvoreno na tržištu.

Kako funkcionira provjera nekretnine?

Provjera obuhvaća procjenu određenih aspekata nekretnine prije nego što prodavatelj može prodati nekretninu potencijalnom kupcu.

Područja pregleda su najčešće:

  • Struktura,
  • Eksterijer,
  • Krov,
  • Vodovodne instalacije,
  • Električne instalacije,
  • Sustav grijanja,
  • Sustav hlađenja,
  • Interijer,
  • Izolacija,
  • Ventilacija, i
  • Kamini.

Nakon što se utvrde i poprave eventualni nedostaci, nekretnina je spremna za prodaju, a kupac može mirno spavati znajući da je učinjeno sve u cilju zaštite njega i njegove imovine.

Kako mi agent za nekretnine može uštedjeti novac?

Kao Vaši agenti, naš je cilj osigurati Vam najbolju vrijednost za Vaš novac.

Štedimo Vaš novac na više načina, i to:

  • Pronalaženjem nekretnina koje odgovaraju Vašem opisu po nižim cijenama.
  • Pregovaranjem oko bolje cijene.
  • Uštedom Vašeg vremena i troškova putovanja.
  • Provođenjem detaljne provjere (engl. due diligence) kako bismo Vas zaštitili od neželjenih iznenađenja.
  • Izradom vlastite procjene kako bismo spriječili da preplatite nekretninu.

Kako se odvija suradnja s vama?

Sve počinje rezerviranjem BESPLATNOG savjetovanja pozivom na broj +385 981 900 688. Možemo porazgovarati preko telefona ili putem Zooma. Za detaljni pregled cijelog procesa posjetite stranicu za traženje nekretnine ovdje.

Što ćete učiniti za mene?

Utvrditi Vaše potrebe.

  • Pretražiti nekretnine u Istri koje odgovaraju Vašem opisu i profilirati ih za Vas.
  • Pregovarati u Vaše ime.
  • Napraviti dodatni due diligence.
  • Voditi čitav proces kupnje.

Više informacija potražite na stranici za pretraživanje nekretnina ovdje.

Kako mi pomažete odabrati pravu lokaciju?

Sigurno imate viziju onoga što želite od lokacije, ali nemate saznanja o tome koja područja najbolje odgovaraju Vašim željama i potrebama.

No, zato mi dobro poznajemo lokalno tržište, pa tako detaljnim razgovorom i slušanjem onoga što govorite, možemo locirati područja koja najbolje odgovaraju Vašim zahtjevima.

Možda se lokacija iz Vaših snova nalazi na nekom mjestu za koje ni ne znate da postoji, miljama daleko od one koju ste prvotno zamislili.

Od kuda početi?

Sve kreće BESPLATNIM savjetovanjem putem telefona. Prilikom tog razgovora pokušati ćemo doznati što želite i koje su Vaše potrebe, prije nego li Vas uputimo na odgovarajuću uslugu.

Nakon toga, dogovaramo sastanak licem u lice osobno ili putem Zooma. Tom prilikom postavljamo pitanja koja nam pomažu da dobijemo što jasniju sliku o Vašoj nekretnini iz snova.

Nakon što to obavimo, bacamo se na posao i koristimo informacije koje ste nam dali kako bismo sastavili popis nekretnina koje odgovaraju Vašim zahtjevima, i pritom ne tratimo Vaše vrijeme.

Za detaljniji opis ove usluge kliknite ovdje.

Kako ćete pronaći pravu nekretninu za mene?

Imamo dobru mrežu ovlaštenih agenata za nekretnine koje poznajemo, kojima vjerujemo i s kojima imamo dobru suradnju, ali i mrežu kontakata koji su u stanju pronaći nekretnine koje još uvijek nisu oglašene za prodaju.

Ako želite novogradnju, možemo stupiti u kontakt s investitorima, predstaviti im ono što tražite i pronaći Vam nekretninu koja će se tek sagraditi.

Na koliko pretraga radite istovremeno?

Radimo sa svakim klijentom pojedinačno za svaku vrstu pretraživanja nekretnine. Na primjer, nećemo imati 2 klijenta u potrazi za obiteljskom kućom u Puli.

Međutim, ako drugi klijent ima drugačije zahtjeve koji se ne preklapaju s Vašima, niti ne utječu na vrijeme koje smo izdvojili za Vas, u tom slučaju možemo raditi i s više klijenata istovremeno.

Ima li veze to što živim u inozemstvu?

Ne, možemo održati sastanak uživo preko Zooma, i redovito Vas obavještavati o svemu putem e-maila.

Zapravo, ako živite u inozemstvu, naša Usluga traženja nekretnine Vam štedi vrijeme i novac jer ne morate nikud putovati. Kada odlučite doći u Hrvatsku, organizirat ćemo Vam prijevoz, smještaj i plan obilaska.

Bit ćemo ujedno i Vaši agenti na terenu i rješavati pitanja s developerom za Vas ako želite.

Zašto bih trebao koristiti usluge agenta za pronalazak nekretnine u Istri?

Postoji cijeni niz razloga zašto biste trebali angažirati privatnog agenta za nekretnine:

  • Štedimo Vam vrijeme i novac.
  • Nudimo pristup većem broju nekretnina, od kojih neke nisu ni oglašene za prodaju.
  • Čuvamo Vas od opasnosti da Vas ne oderu.
  • Ubrzavamo proces kupnje.
  • Premošćujemo sve jezične barijere.
  • Djelujemo kao Vaši zastupnici.
  • Imat ćete prijateljsko lice koje će cijeli proces učiniti manje stresnim.

Koliko sve to košta?

Cijena se određuje od slučaja do slučaja ovisno o potrebama. Za više informacija nazovite +385 98 190 0688 i možemo Vam pripremiti personaliziranu ponudu.

Not feeling confident about buying a property on your own?

Contact us and we will make it a smooth sailing!

I need help